יוזמות בכנסת: עונש מוות למחבלי החמאס והדחת ח"כים

איתי גדסי 1 Comment on יוזמות בכנסת: עונש מוות למחבלי החמאס והדחת ח"כים

ח"כ עמית הלוי הגיש את הצעת "החוק לעשיית דין בחמאס ועוזריהם", שיחיל עונש מוות על הרוצחים השפלים שביצעו את הטבח המחריד, בדומה לחוק לעשיית דין בנאצים: "המינימום המוסרי שאנחנו חייבים לציבור"

Israeli security and rescue forces at the scene where a rocket fired from the Gaza Strip hit buildings and cars in the southern Israeli city of Ashdod. October 9, 2023. Photo by Liron Moldovan/Flash90 *** Local Caption *** פגיעה נפילה אשדוד עזה רחבות ברזל צילום: Liron Moldovan/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הצעת חוק של עונש מוות למחבלים שהשתתפו בטבח המחריד בדרום, הונחה היום (שני) על שולחן הכנסת. את ההצעה יזם והגיש חבר הכנסת עמית הלוי מהליכוד,
אליו הצטרפו 40 חברי כנסת נוספים.

הלוי קרא לראשי הקואליציה להביא את ההצעה להצבעה במליאה עוד השבוע, תוך שהוא קורא לשאר חברי הכנסת להצרף להצעה ומבהיר כי "זהו המינימום המוסרי שחברי כנסת בישראל חייבים למצפון ולתרבות האנושית כולה". הלוי ציין, כי הגיש את החוק נוכח הדמיון של מעשי הזוועה, שהיו זהים לפשעים נגד האנושות שביצעו הנאצים.

בשבוע שאמר אמר הלוי, כי "החוק יחיל את הנורמות שקבעה החברה האנושית לגבי הפושעים הנאצים ימ״ש ובראשם עונש מוות לכל מי שהיה שותף בפשעים אלו נגד עמנו ונגד האנושות. מאמין שלא יהיה ישראלי שיתנגד לכך והוא יזכה לתמיכה חוצת מפלגות".

בתוך כך, ח"כ לימור סון-הר המלך ממפלגת עוצמה יהודית תיזום הצבעה ב-90 קולות לטובת הדחתם של חברי הכנסת תומכי הטרור שנעדרו מהמליאה במכוון בעת שהתקיימה דקת דומיה לזכר נרצחי המלחמה ובתפילה לשלום חיילי צה"ל. "אנו מצפים מכל סיעות הקואליציה והאופוזיציה להיות שותפים בהדחת המזדהים עם מחבלי החמאס מהפרלמנט הישראלי ולתמוך במהלך", נמסר.



1 תגובות

מיין תגובות